Fortsättning...

Vet inte om ni fattade vad jag menade på förra inlägget för jag blev lite stressad då gästerna kom :p

Men jag menade i alla fall att jag inte är rädd men ogillar när folk pressar en att hoppa högre än man vill/kan.  
Jag tycker man ska ta det lugnt och som amelia skrev, att ha respekt. För har man inte det så vet ingen hur det kan gå.

Inom ridsporten så 'går' det inte att vara rädd för något, då menar jag inte hoppning eller så för det är ju något extra man gör med hästen. Utan jag menar att det funkar inte att vara rädd för t.ex. hästen man hanskas med, göra si och så med hästen. Hästen är ett levande djur och tror man inte på sig själv att man klarar av detta levande djuret så kommer aldrig hästen tro på dig heller.

Ja, hoppas ni fattade lite av min tankegång här, haha ibland så är mina tankar och funderingar redigt krångliga :)


blir ju bara bilder på skorpan? ska skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu