:'(

Såg det att Amelia hade skrivit det om Dehlie, sjukt synd.
Jag kommer ihåg när jag red henne när jag var med Amelia då hon red där, jag skulle rida henne för första gången och vi fick hoppa. Vi hoppade 70 cm bara sådär, det var första gången jag hade hoppat 70 cm då, asså fatta vilken känsla att en häst man rider för första gången (och träffar för första gången ?) och få hoppa den. :)

Men busig var hon haha och det var väl inte så jätte kontrollerat ridet av mig (:s) hon var rätt pigg men ändå ♥

R.I.P Dehlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu