30 dagar - Matilda

01 – Presentation av mig och min häst
02 – 10 favorit bilder på mig och min häst.
03 – Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
04 – Hästen och ryttarens vardagsoutfit
05 – Min största rädsla inom hästsporten
06 – Det här finns i min ryktlåda
07 – En bild på stallet
08 – Mitt bästa hästminne
09 – Mina drömmar
10 – Det här saknar jag
11 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
12 – Varför hästar får mig att må bra
13 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över
14 – När & varför jag började rida
15 – En bild på favorithästen
16 – Det här behöver jag träna mer på
17 – Det här är jag bra på
18 – En sak som aldrig får hända!
19 – Favoritbilder jag tagit på hästar/häst
20 – 10 saker du inte visste om mig och min ridning
21 – Min högsta dröm
22 – En bild som gör dig lycklig
23 – Hoppning eller dressyr?
24 – Mitt motto
25 – Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
26 – Mitt mål med ridning
27 – En bild jag aldrig publicerat förut
28 – Min favoritgren
29 – En låt som påminner om en häst du älskar
30 – Alla hästar i stallet
01 – Presentation av mig och min häst
02 – 10 favorit bilder på mig och min häst.
03 – Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
04 – Hästen och ryttarens vardagsoutfit
05 – Min största rädsla inom hästsporten
06 – Det här finns i min ryktlåda
07 – En bild på stallet
08 – Mitt bästa hästminne
09 – Mina drömmar
10 – Det här saknar jag
11 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
12 – Varför hästar får mig att må bra
13 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över
14 – När & varför jag började rida
15 – En bild på favorithästen
16 – Det här behöver jag träna mer på
17 – Det här är jag bra på
18 – En sak som aldrig får hända!
19 – Favoritbilder jag tagit på hästar/häst
20 – 10 saker du inte visste om mig och min ridning
21 – Min högsta dröm
22 – En bild som gör dig lycklig
23 – Hoppning eller dressyr?
24 – Mitt motto
25 – Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
26 – Mitt mål med ridning
27 – En bild jag aldrig publicerat förut
28 – Min favoritgren
29 – En låt som påminner om en häst du älskar
30 – Alla hästar i stallet

Dag 1 kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu