09 – Mina drömmar

Mina drömmar... hmm... antar att det är inom ridningen?
Jag vet faktiskt inte, alltså jag gillar ju inte att tävla så mycket, vet inte om jag kommer göra det nån gång, kanske kanske inte.
Men mångas drömmar är ju att komma långt med en häst i hoppning eller dressyr t.ex.
Men det är nog inte min dröm, inte nu i alla fall.
Min dröm är nog att få en egen häst, mångas dröm och även min. Även fast jag trivs med hur det är nu så är det såklart så att jag skulle vilja ha en egen häst.
Mina drömmar... hmm... antar att det är inom ridningen?
Jag vet faktiskt inte, alltså jag gillar ju inte att tävla så mycket, vet inte om jag kommer göra det nån gång, kanske kanske inte. Men mångas drömmar är ju att komma långt med en häst i hoppning eller dressyr t.ex.

Men det är inte min dröm, inte nu i alla fall. Min dröm är nog att få en egen häst, mångas dröm och även min. Även fast jag trivs med hur det är nu så är det såklart så att jag skulle vilja ha en egen häst. Det finns ju många 'smådrömmar' som skulle vara kul och det uppfylldes men att få en egen häst är nog min största dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu