05 – Min största rädsla inom hästsporten

Nu är jag hemma och duschat för snart kommer familjen hem och så blir det gäster.
Har ju varit först på gudtjänst 9-13, sen blev det då hästarna resten av dagen, orkar inte skriva 30-dagars grejen i ett nytt inlägg så här kommer det:

Egentligen har jag ingen stor rädsla sådär som att jag är rädd för att hoppa eller rädd för att rida ut själv eller vad det nu kan vara. Men något jag däremot INTE GILLAR är att hoppa högt under press. (Eller hur jag ska förklara det) Att någon ställer upp ett hinder som är högre änm man vill hoppa och säger hoppa det. typ


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tävla och vinn ett BR schabrak i färgen Carribean sea ( royalblå/turkos ) med matchande lindor, för mer info och anmälan klicka här!



http://topdressage.blogg.se/2011/november/for-er-som-inte-hade-tur-i-var-forra-tavliing.html#comment

2011-11-26 @ 17:54:29
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu