Mål 2012 - bloggrelaterat

• Skriva på bloggen varje dag helst 2-4 inlägg per dag

• Göra fler inställda inlägg så jag sparar tid

• Inte känna sig tvingad till att blogga någon dag

• Göra intressantare inlägg med mer bilder + mer åsiktsinlägg

• Ha bättre kvalité på bilerna, alltså redigera de innan publicering 

• Försöka göra bloggen större med mer besökare

• Strunta i att skriva många småinlägg och skriva färre 'viktiga' inlägg

• Försöka hålla mig till att bara skriva om hästar och ridning (det går framåt ;))

• Inte prioritera bloggen före skolarbete

Den sista punkten är bara en liten reminder för mig själv då jag ibland känner att jag 'måste' blogga och då fastnar vid datorn istället för att göra skolarbete ;)

Tumblr_lwt177fqjq1qcdjp0o1_1280_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu