22 – En bild som gör dig lycklig 23 – Hoppning eller dressyr?

HAHAHAH, jag kom på nu att jag ligger efter, (a)

22 – En bild som gör dig lycklig
23 – Hoppning eller dressyr?
22 – En bild som gör dig lycklig



23 – Hoppning eller dressyr?

Om jag själv får bestämma så blir det hoppning då det är coolare. Men dressyr är viktigare i grunden, även om man satsar på hoppning. Om man tänker tvärt om så är inte hoppning viktigt om jag satsar på dressyr.

Fast hoppning är såååå mycket roligare, så enligt mig så väljer jag hoppning! ;)

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Härlig bild :D

2011-12-15 @ 08:57:35
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu