17 – Det här är jag bra på

Oj, jag tillhör de som inte kan stå och säga/sitta och skriva vad jag tycker jag är bra på, lite svårt och skrytigt.
Men jag ska försöka...

Jag vet inte,
svårt att komma på något såhär och utan att lixom veta vad eller så. Men att anpassa mig från häst till häst är jag nog rätt bra på. Inte samma sak att rida på en pigg och smidig skorpan som att rida på en klumpig och lite segare ronnie, t.ex.

Vad gäller min ridning vet jag faktiskt inte,
det beror ju oftast på hästen eller vad man ska säga. Att man han t.ex. bättre sits men sämre skänklar på en häst, medans man har bättre skänklar och sämre sits på en annan. Så det är svårt för mig att säga att jag är nöjd med just med mina skänklar alltid, för det tycker jag ändras ibland.

Men sammanfattning: Min ridning ändras från lektion till lektion, jag har inte alltid starka skänklar och svag sits eller svag sits och starka skänklar. Om ni nu fattar vad jag menar...

Har ju tjatat om mina skänklar, att jag ogillar dom och att jag spretar utåt när jag jobbar hästen, även allmänt. Här är en bild då jag inte inte gör det och så vill jag att jag hela tiden ska rida! Mitt mål till 2012, vettni!


Typ såhär


INTE såhär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu