Mål 2012 - hästrelaterat

• Vara mer bestämd och visa vem som bestämmer

• Tänka på min sits hela tiden och även mina skänklar

• Våga hoppa högre och lita på att jag klarar det

• Lita mer på hästen jag rider 

Ungefär så, kommer säkert på fler men detta är dessa jag har just nu :)


1. Vilka är ditt första delmål under året? Sätta tölten och eventuellt flygande pass
2. Vad är ditt huvudsakliga mål med året? Känna skillnad på alla gångarterna & träna för någon riktigt duktig (Hoppas på Sigfus).
3. Vad tror du behöver tränas in för att nå huvudmålet? Mig; Självförtroendet Frodi; Tölten & Passen
4. Vad skulle du vilja införskaffa under året? Tävlingsoutfit
5. Vad är det egentligen som du skulle behöva inskaffa? Tävlingsoutfit om det skulle råka bli någon liten tävling
6. Vad tror du att du kommer att förändra under året? Sättet jag rider på, rider nu ''vanlig ridning''. Hoppas att jag lär mig ''rida islandshäst'' på riktigt.

1. Vilka är ditt första delmål under året? Jobba med sitsen och skänklarna.

2. Vad är ditt huvudsakliga mål med året? Att utvecklas och vara bättre i slutet av 2012 än vad jag är nu.

3. Vad tror du behöver tränas in för att nå huvudmålet? Jag måste tro på mig själv att jag klarar det och såklart visa det också genom att tänka mer på hur jag rider och visa att jag kan.

4. Vad skulle du vilja införskaffa under året? Hjälm, ridbyxor, ridjacka, EN EGEN HÄST (?), ridstövlar eller nya shortchaps.

5. Vad är det egentligen som du skulle behöva inskaffa? Hjälm och shortchaps
6. Vad tror du att du kommer att förändra under året? Jag tror att om jag tänker mycket på hur jag rider och vill rida så tror jag att min sits (skänklarna) kommer förbättras till det jag vill. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu