Ett sommarminne

Oj, fick en liten dejavu när jag skulle äta lunch idag, ifrån förra sommaren (2010) så jag var bara tvungen att berätta.

Förra sommaren då 2010, så fick jag MASSA 'Min häst' och 'Penny' tidningar, hade nästan hundratals. Så efter varje gång jag hade varit hos hästarna i hagen, som för övrigt var rätt mycket då, så kom jag hem och läste en av de tidningarna och drack hallonsaft. SÅ JÄKLA HÄRLIGA TIDER!

Jag saknar det mer än allt kan jag berätta, allt var lixom perfa då kändes det som, nu känns det som en bergochdalbana i livet (sorry för att jag klagar men måste skriva av mig).
Allt är komplicerat och invecklat, skolan, vänner, familj, fritid, killar och ja you name it. Men då är det så skönt att komma till stallet och bara vara, utan att behöva bry sig om hur man ser ut (för tro mig, jag ser ut som en kråka i stallet utan att bry mig).

Tack för jag fick skriva av mig, kände att det behövdes och tvingar er inte att läsa.

Lyssna på denna fina sången nu! :D


Kommentarer
Postat av: Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Vilken fin blogg ni har! God jul :D

2011-12-23 @ 21:24:27
URL: http://lunisen.blogg.se/
Postat av: Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Sv: Tack så jättemycket! :D Om du känner för det, lägg gärna till mig på bloglovin' :D

2011-12-23 @ 22:57:01
URL: http://lunisen.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha, underbar låt! :D

2011-12-23 @ 23:18:08
URL: http://namnetduminns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu