Dagens ridlektion 21/12 2011

Vi hade gymkana idag så lite svårt att skriva samma utvärdering menmen...

Jag hade fina André, nivet han som jag berättat om i |DETTA| inlägget! Korsning mellan fjording, arab och fullblod, helcoolt! :D
Vi hade då gymkana men red vanligt första halvtimmen, sjukt fin häst detdära, bjuder fin och allt!

Har tyvärr ingen bild på honom, men ni får se så fort jag hittat/tagit en bild :)


Imorgon så sticker jag till hästarna på förmiddagen, sticker hem och möter moa i stan vid 14, sen blir det träning på kvällen, vi hörs om jag hinner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu