26 – Mitt mål med ridning 27 – En bild jag aldrig publicerat förut

26 – Mitt mål med ridning
27 – En bild jag aldrig publicerat förut
26 – Mitt mål med ridning
Jag skriver precis som Amelia, att ha ett realistiskt mål som går att nå utan egen häst är nog inte att få tävla sm, utan mer att fortsätta utvecklas och bli bättre och bättre med tiden. Jag tror inte jag skulle vilja tävla sm heller, eller jo såklart om jag hade haft en egen häst och haft mer erfarenhet av tävlingar. Nu när jag bara har tävlat 3 gånger för miljoner år sen, känns inte det som ett nåbart mål, sure?
Dessutom skulle jag nog först vilja tävla och tycka tävlingar är kul, och det tycker jag inte nu. :)

27 – En bild jag aldrig publicerat förut

♥ färstår ni inte varför? kolla mitt face..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu