Muums!

Ser ni vad jag ska mysa med framför läxor och dator nu? SMOOTHIE, MIN KÄRLEK!


(bjuder på bilden som attan asså, nyduschad & osminkad som jag är)

Men inte därför jag lägger in bilden, för ni hade klarat er utan mitt fina face. Men kolla koppen! Sen Elinehills ridlekis, 2002, shit vad länge sen. Var bara 5 år då tror jag. Kommer dock inte ihåg vad hästen hette...

(Det är ju inte mitt hår på bilden, det är en pippi-peruk, för er som är lite halvt binda, inte för att blinda kan läsa detta men ändå, viktig information...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu