Hejsan

Det blev bara 2 inlägg går för amelia för det hände en sak, men hon är tillbaka imorgon med massa inlägg och antagligen tävlingsresultatet från idag!

Jag kunde ju inte heller blogga igårkväll so ni såg för jag skulle bort. Men det kommer ngr inlägg från min sida idag och så börjar ju skolan imorgon så vi kommer ju inte kunna göra inlägg under dan som ni kanske förstår :)

Har inga bilder på denna datorn för jag är hos min farmor och farfar, med ska hem sen och då har jag några inlägg som jag sitter och lurar på ;)

Tråkigt inlägg, jag vet, men ni måste ju veta att jag lever! :D


majsi-bajsi


jag, amelia & pärlan


Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: jaa, alla borstarna funkar ju likadant så jag förstår inte varför dom säljs i trepack :p

dom är ju ungefär som en piggborste, fast med tätare piggar så smutsen går bort lite lättare ;)

2011-11-06 @ 10:39:45
URL: http://malinsslavar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu