Dagens ridpass

Idag hoppade vi, vi är 2 i gruppen som är rätt vågliga och lite bättre, sen 2 som ja, inte så. Så idag var det högsta vi (jag och johanna) hoppa en oxer, 80 cm. Kanske inte så högt, men i och med att vi inte hoppat så högt innan pågrund av andra saker...

Men såhär såg i alla fall en del av träningen ut idag:


Och ni behöver inte berömma mig för min vackra kunskap i paint!

Först vanligt hinder cirka 30-40, volt, bom/hinder 20 cm, bom, oxer 80 cm, bom. Typ så :)

Och jag hade överfina, duktiga och underbara Buster!♥

(bild: brosjodalsridskola.se)

Visst är han öööööööööööööverfin? :DDDDD

Kommentarer
Postat av: Josefine

SV; haha ja precis, det sa min kompis också när hon fick lukta!



Fin blogg du har :)

2011-11-09 @ 22:26:04
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu