Åsikt!

Vill bara hissa Nellie Berntsson och hennes blogg. Vet att många ogillar henne och antagligen är de bara avundsjuka på hur hennes liv är. Med hästarna, bloggen, vännerna, pojkvän, familj, mm.

Enligt mig har hon ett perfekt liv, hon lever livet som 11-åring och ger ut sitt liv till 1000-tals människor i sin blogg VARJE dag. Varför klaga på henne och ge henne elaka kommentarer, vem har hjärta att göra det?

Jag kan erkänna att jag inte gillade Nellie Berntsson från början heller, men jag fick reda på att hennes blogg fanns för att jag läste det på ngn annans blogg. Där stod det inget bra om henne, såklart man får förutfattade meningar då. Alla får det!

Men sen när jag läst hennes blogg i ngr veckor så ändrade jag åsikt, ngn mer kämparaktig tjej har jag nog aldrig sett. Jag vet ju såklart inte hur hon är i verkligheten, men som hon vekar vara i bloggen verkar hon vara en riktigt härlig tjej.

Nu ogillar jag INTE Nellie Berntsson, absolut inte. Varför skulle jag göra det? Vad är det med henne som får folk att ogilla henne? Som sagt är det nog ren och skär avundsjuka! Vad annars? Hon driver en blogg som 11-åring, lika bra som Kissie, och hon är lixom 20+ ?! Ett exempel på att Nellie är en sjukt grym tjej; Hon tar sig tid att gå in på de flesta (alla?) av sina läsares bloggar som har kommenterat hennes inlägg och kommenterar svar på deras bloggar (kolla inlägget innan).

CREED TILL HENNE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu