06 – Det här finns i min ryktlåda

Använder inte min ryktlåda men det ligger saker i den, orkar inte kolla men antagligen ligger det:
* 2 mjuka borstar
* 2 piggborstar
* 1 svamp
* 1 huvudborste
* 1 rotborste
* 1 mankamm
* 2 hovkratsar
* Massa gummiband (svarta & vita)
* 1 ryktskrapa i gummi
* 1 grimskaft
Tror inte jag glömt något, fast det har jag säkert...

Men använder en annan i stallet, med ungefär samma saker i, lite annat, men kommer inte ihåg helt var där ligger i den så orkar inte tänka efter... ;)

<--- min
<--- den i stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu