01 – Presentation av mig och min häst

Min häst, asså får väl skriva om skorpan, men hon är inte min häst, menmen..

Mig vet ni väl vem jag är, och säkert skorpan också eller? Aja, kan skriva lite i alla fall. Jag heter då Matilda, är 14 år alltså 97:a. Bor i södra skåne och älskar att rida, såklart.

Min sköthäst/medryttarhäst heter Skorpio Marielle och är född 1992. Hon är en glad och pigg Varmblodig travare. Har varit tränad att gå på travet men var antagligen för nervös och stirrig för det.
Så nu står hon i ett stall med 9 andra hästar, 2 stora och 7 shettisar.

Det var lite kortfattat, vill ni veta något annat som jag glömt så är det bara att kommentera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu