veckan...

Ja, nu har jag tid (fast egentligen inte) att blogga av mig lite... I går så var det skola, sen stack jag och lite andra vänner hem till en vän och fixade lite och bara hade det allmänt trevligt!

Idag så var det skola som jag skrev innan, sen stack jag till stallet och mockade + ryktade, hann inte rida idag för jag var tvungen att sticka hem igen för att plugga. Så det är vad jag har gjort nu hela resten av kvällen; pluggat!

Tre prov, onsdag,torsdag,fredag och så nu innan jul vill man inte klanta sig på något prov då man inte haft tid att öva, och skolan går före allt, tyvärr...

Aja, får se om jag lägger in dag 15 nu eller tar det imorgon, mina ögon slocknar snart och jag har lite mer att plugga, puss hej!♥






HAHAHAH, kan inte sluta skratta åt gubbarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu