Failbilder?

Har suttit nu hela kvällen och pluggat kemi till provet imorgon, jag kan ju säga att jag är trött på kemiska reaktioner och fysikaliska omvandlingar... Jag ska i alla fall fortsätta med detta resten av kvällen, får se om jag slänger upp något inlägg också. 

Tänkte på det med failbilder som Amelia la ut. Igår kväll när jag skrivit mitt första inlägg så tänkte jag att jag skulle lägga upp alla mina hästrelaterade failbilder/misslyckade bilder, vilket sammanträffande då att Amelia lägger upp en failbild ;)

Får se om failbilder kommer ikväll eller imorgon, håll ut!


smakprov ?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu