30 – Alla hästar i stallet

Okej, here we go! Har skrivit det |HÄR| också då det är lite sammanfattning bara.
Skriver inte Skorpan då jag tror ni vet mycket om henne ändå ;)

WIMMAN:

En klok och förstående häst, han är riktigt social och kommer alltid fram i hagen. Han är riktigt gullig och alltid glad!
Han är före detta travare och hans riktiga namn har jag för mig är Vimiantho Pop (?).



IBIZA: 

Riktigt fin och snäll häst som aldrig vill ngt eller ngn illa. Hon är lite busig tror jag men som sagt snäll!
Vet inte så mycket om henne men hon är en stor svart häst, höhö.




PETTER:

En riktigt fin, gullig, söt och rolig nallebjörn. Busig är han också, han och hans medbrottsling Emil kan göra mycket busigt... Shettis som jag har 'ridit in' för ngt år sen, riktigt rolig att rida och han älskar att hoppa!



EMIL:

Petters medbrottsling och en riktig buse, han lever upp till sitt namn till 100 %! En minishettis som alltid kommer fram i hagen och är social.


" jag gömmer mig här bakom så ser du inte mig..."

MAJSAN:

Den mest underbara shettisen i hela världen, alltid snäll och vill ingen illa. Hon kan vara lite sur ibland men sen är hon världens bästa! En shettis med personlighet och kan hitta på vad som helst när man rider henne ;)



IVAR:

En gullig liten shettis som alltid är snäll och vill väl. Han är lite för sig själv och gör som han vill, matgalen är han också :D



POLLY:

Gussig liten shettis som kan vara lite försiktig av sig men hon är ändå väldigt fin.



KNUTTE(KNUT):

Hihi, knutteputte han är riktigt snäll och underbart söt. Rolig att rida på då han är som en större häst dvs. inte envis som en shettis ;)



ZAMBINA:

Hon är också bäst och underbar! Helt typ asså sötast!!!!!! & snällast såklart!





hon får två bilder för hon är fin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu