20 – 10 saker du inte visste om mig och min ridning

1. Jag älskar att hoppa

2. Jag ogillar oftast att rida dressyr

3.
Jag har tävlat tre gånger, alla på Aldo

4.
Jag rider oftast med öppen mun (varför vet jag inte)

5.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan hästar

6.
Jag tycker det är sjukt kul att rida shettisar

7.
Jag rider hellre en pigg häst än en seg häst

8.
Jag tror inte jag har en aning om hur jag ser ut när jag rider

9.
Jag vet inte vad jag skulle gjort om någon häst jag älskar dör

10.
Jag älskar att fläta, knoppa och fixa med hästarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka för att komma ihåg dig

E-postadress: (publiceras ej för andra)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu